mandag 17. januar 2011

ENDELIG FANT JEG SYMASKINEN ;o)

Endelig har "sytørken" forsvunnet. Nå er jeg igang med løperen til min svigerinne. Den ble litt annerledes enn jeg tegnet fordi jeg hadde husket feil mål. Den skulle være 130 cm, ikke 150 cm som jeg hadde som utgangspunkt. Mye skjæring, men morsomt allikevel. Feilberegnet også hva jeg hadde av stoff, men det gikk greitt. Venter bare på baksidestoff som jeg har bestillt fra USA.
Nå er det bare 4 dager igjen til sola kommer tilbake, og jeg minner på min GIVE AWAY lenger nede på siden. Trekning på soldagen, 21. januar :o).
Ha en fin uke allesammen.



2 kommentarer:

  1. Så snyggt det blev.
    Härliga färger.

    Önskar dig en fin kväll.

    SvarSlett
  2. Hei.Kjempe nydelig løper.Riktig fin.Ønsker deg en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.

    SvarSlett